Uważaj na folię na drzwiach bo będziesz miał później wodę pod nogami.
Którędy olej w TDI
Zwiń
X
-
Którędy olej w TDI
Mam Octavię TDI AGR (90 KM), która jakiś czas temu zaczęła potwornie brać olej (na tarasę 300 km muszę dolać 0,5 l). Wymieniłem turbinę na nową, ale praktycznie nic to nie dało. Zanim rozbiorę silnik do imentu chciałem się dowiedzieć czy w TDI z takimi przebiegami padają czasami uszczelniacze zaworowe? Może tamtędy ciągnie oliwę? Olej nie wycieka i znika głównie w trasie, choć nogę mam bardzo delikatną.
[ Dodano: Pon 10 Lip, 06 22:34 ]
Zapomniałem dodać -przebieg 155 000 km
-
-
Ja mam w tej chwili 189tys AGR , a tak naprawdę to może ze 300 tys, ale oleju mi jakoś nie bierze drastycznie.Jak nalałem rok temu na max to nie dawno zmieniałem i było troszke poniżej połowy.Z tego co piszą inni klubowicze to TDi bierze troche oleju, no może nie tyle co u Ciebie.W pompowtryskach to nie wiem , ale masz taki sam motor co i ja.A jak wygląda olej?Ewentualnie może jeżdziłeś ze zbyt małym poziomem oleju i troszke się zagotował, bo nie chce mi się wierzyć że po takim przebiegu siadały pierścienie,tłoki itp.No ale wszystko możliwe. :wink:
Komentarz
-
-
za dużo tej oliwy bierze to mogą być jednak pierścienie bo to właśnie taki objaw jak się jeździ spokojnie to oleju bierze mniej jak sie pojedzie w trase lub saleje i da w palnik olej ubywa .
A nie przegrzałeś tego silnika w tedy też pierścienie mogły pizdnąć.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Sprawdź właśnie czy w dolocie masz sucho, i czy w płynie chlodzącym nie pływa kożuszek z oleju (choć przy takim zużyciu pewnie więcej było by tam oleju niż płynu).
Jeśli tam wszystko wygląda w porządku, to pozostaje ci sprawdzenie kompresji silnika - mechanik będzie wiedział jak to zrobć, żeby określić czy to uszczelniacze czy pierścienie puszczają.
Pozdrawiam :wink:OCTAVIA '01
Komentarz
-
-
Dokładnie zbadaj okoleptycznie co się z motorownią dzieje. Przede wszystkim spaliny. U mnie przed zgonem, natrasie 4000 km wzięła litr oleju, zaraz potem doszło do tego że po odpaleniu, świata widać nie było. Wtedy już przez 15 min. pracy wyciągnęła 1litr.
Przyczyna - pęknięta głowica :shock:
przebieg - 107 tyś ( to nie żart)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
No to mam zagwostkę, bo gdyby pierścionki padały to byłby kłopot z zapalaniem, a ten pali idealnie. Co do stylu jazdy też odpada, bo już chyba delikatniej jeździć się nie da. Czuję, że trzba będzie wziąć dzień urlopu i zrzucić rozrząd, żeby te uszczelniacze wymienić. Zawsze to mniej kosztuje niż od razu pierścionki
Komentarz
-
Komentarz